Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T18:06:17+01:00
"kłamstwo ma krótkie nogi" - to znaczy kłamstwo zawsze wyjdzie na jaw.

Ojej, no zawsze warto mówić prawdę i tyle. Bo i tak zawsze kłamstwo wyjdzie na jaw.
2009-11-25T18:39:50+01:00
Oczywiście ze tak ponieważ moze ułatwic nam to życie. Moze też niektóre rzeczy utrudnić lacz czujemy że nie mamy niczego na sumieniu.



Kłamstwo ma krótkie nogi to chodzi oto że nie wrto kłamać bio może nam to przeswożyc wielu problemó których btśmy nie chcieli.