Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:05:15+01:00
34 Wtedy Maryja zapytała anioła: "Jak to będzie, skoro męża [jeszcze] nie znam?" 35 Na to odrzekł jej anioł: "Duch Święty przyjdzie do ciebie i moc Najwyższego okryje cię swoim cieniem. Dlatego Owo Rodzące się będzie nosić imię "Święty", "Syn Boży". 36 A oto Elżbieta, twoja krewna, ona również poczęła syna mimo swojej starości. To już szósty miesiąc dla tej, którą nazywają "Jałowa". 37 Bo dla Boga żadna rzecz nie jest niemożliwa". 38 Maryja odpowiedziała: "Oto służebnica Pana. Oby mi się stało według twojego słowa".
3 4 3
2009-11-25T18:07:12+01:00
35 Anioł Jej odpowiedział: «Duch Święty zstąpi na Ciebie i moc Najwyższego osłoni Cię. Dlatego też Święte, które się narodzi, będzie nazwane Synem Bożym13. 36 A oto również krewna Twoja, Elżbieta, poczęła w swej starości syna i jest już w szóstym miesiącu ta, która uchodzi za niepłodną. 37 Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego». 38 Na to rzekła Maryja: «Oto Ja służebnica Pańska, niech Mi się stanie według twego słowa!» Wtedy odszedł od Niej anioł.
5 4 5