Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:04:47+01:00
Mianownik (kto? co?) patrioci
Dopełniacz (kogo? czego?) patriotów
Celownik (komu? czemu?) patriotom
Biernik (kogo? co?) patriotów
Narzędnik (z kim? z czym?) patriotami
Miejscownik (o kim? o czym?) patriotach
Wołacz (o!) patrioci
1 3 1
  • tafa
  • Początkujący
2009-11-25T18:06:10+01:00
Kto?co? patrioci
kogo?czego?patriotów
komu?czemu?patriotom
kogo?co?patriotów
z kim? z czym?patriotami
o kim?o czym?patriotach
o!patrioci
1 1 1
2009-11-25T18:06:35+01:00
Patrioci
Patriotów
Patriotom
Patriotów
Patriotami
Patriotach
Patrioci