Odpowiedzi

2009-11-25T18:08:27+01:00
1. Sakrament pokuty to spowiedż
Sakrament pokuty dla chrześcijana powinno byc to rozgrzeszenie dla duszy i serca.
39 2 39
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T18:10:23+01:00
Dla szczerze wierzącego chrześcijanina sakrament pokuty powinien być momentem zrozumienia swojego błędu, skruchy i rozmowy z Bogiem po przez księdza. Jest to jeden z najważniejszych sakramentów, to właśnie spowiadając się przyznajemy że nie zawsze byliśmy grzeszni, przyznajemy się do błędu, jeśli szczerze żałujemy za grzechy, zostaną one nam odpuszczone.
79 3 79
2009-11-25T18:10:32+01:00
Dla Chrześcijanina sakrament pokuty powinien być bardzo ważny ponieważ wyspowiadamy się ze swoich grzechów. Także oczyszczamy swoje sumienie i możemy odnowa przyjmować pana Jezusa do Swoje go serca.
69 4 69