Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:12:10+01:00
2009-11-25T18:15:42+01:00
80 x 25% = 20
20+36=56
80 - 56 = 24
Za nocleg zapłacił 24 zł.
1 5 1
2009-11-25T18:15:52+01:00
1. Paweł pojechał na biwak. Rdzice dali mu 80 zł. Oblicz, ile złotych wydał na noclegi:
[25% - podróż; 36zł - wyżywienie]

80-0,25*80=80-20=60 20 zł., wydał na podróz 20 zł zostało mu 60 zł.

60-36=24
na noclegi wydał 24 zł.