Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:46:58+01:00
1)Piotr pyta się p.Jezusa co z nimi zrobi...
2)Szymon Piotr*
zapytał Jezusa gdzię pójdą ludzie gdy On umrze.
3)Szymon i Piotr wyrazaja swoja milosc do pana Jezusa, on jest najwazniejszy i tylko do niego mozna sie zwrocic swoimi problemami zarowno wyrazaja takze fakt ze pan jezus jest nawspanialszy i nie ma na swiecie innego czlowieka rownego mu.
2009-11-25T19:00:35+01:00
Czyli gdzie i dokogo się zwrócić??????