Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:20:28+01:00
Eat-jeść
fall-upaść
feed-karmić
feel-czuć
fight-walczyć
find-znaleźć
fly-latać
forbid-zakazać
forget-zapomnieć
forgive-wybaczyć
freeze-zamrażać
get-dostać
give-dać
go-iść
grow-dorastać
hang-zawieszać
have-mieć
hear-słyszeć
hide-chować
hit-uderzać
hold-trzymać
hurt-ranić/zadawać ból
keep-prowadzić
know-wiedzieć
lead-prowadzić
learn-uczyć się
leave-zostawiać
lend-pożyczać

uff..... troche tego dużo było xd
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T18:22:58+01:00
Eat jesc
fall upadac
fall spasc
feed karmic
feel czuc
fight walczyc
find znalezc
fly latac
forbid zakzywac
forget zapomniec
forgive wybaczac
freeze zamarzac
get dostac
give dawac
go isc/jechac
growrosnac
hang wieszac
have miec
hear slyszec
hide ukrywac
hit uderzac
hold trzymac
hurt zranic
keep trzymac/ przechowywac
know wiedziec
lead prowadzic( w sensie organizacje)
learn uczyc sie
leave opuszczac
lend pozyczac komus cos
2009-11-25T18:22:39+01:00
Eat-jeść
fall-upaść
feed - jedzenie lub pasza nie jestem pewna
feel-czuć
fight-walczyć
find -znajdować
fly-latać
forbid-zakazać
forget-zapominać
forgive -wybaczać
freeze -zimno
get-dostać
give-dawać
go-iść
grow-rosnąć
hang -zawieszać
have -słyszeć lub zmuści nie jestem pewna...
hear-
hide
hit-uderzyć
hold
hurt
keep
know
lead -
learn- poznawać
leave- zwolnienić
lend-pożyczać

ale nie jestem pewna.... dlatego tylko tyle...:)))