Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:16:13+01:00
Wpływa na nasz wygląd zewnętrzny
Chroni przed mrozem
Utrzymuje stałą temperaturę ciała


Nie wiem czy o to chodziło ale ProszĘ
4 5 4
2009-11-25T18:17:28+01:00
Wpływa na nasz wygląd zewnętrzny
Chroni przed brudem, wirusami, bakteriami
Utrzymuje stałą temperaturę ciała.
2 5 2
2009-11-25T18:17:59+01:00
Chroni przed mrozem a takze upalem. utrzymyje dobar temperature ciala. wplywa na nasz wyglad , gdyz jestesmy zadbani.
1 5 1