Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:19:01+01:00
Biologia - zajmuje się badaniem budowy i czynności życiowych organizmów, ich wzajemnych zależności oraz relacji istniejących między nimi, a środowiskiem. Biologia pochodzi od dwóch greckich słów "bios" i "logos". Wybrane dziedziny biologii: biochemia, cytologia, histologia, anatomia, systematyka, genetyka, ekologia.
2009-11-25T20:50:56+01:00
Biologia znajduje się w przyrodzie
Biologi tez zajmuje sie:
-Biochemią
-Cytologią
-Histologią
-Anatomia
-Genetyka