Odpowiedzi

2009-11-25T18:20:17+01:00
-mycie jedzenie
-jedzenie pożywienia znanego pochodzenia
-mycie rąk przed posiłkiem
-jedzenie czystymi sztućcami
-na czystych talerzach
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:21:11+01:00
1.Miejsce , gdzie przygotowuje się posiłki było wolne od wilgoci oraz czyste.
2.Należy pomieszczenie dezynfekować specjalnymi środkami.
3. W czasie przygotowywania jakiegokolwiek posiłku myć ręce.
4. Używać oddzielnych noży do żywności świeżej i mrożonej, szczególnie dotyczy to produktów mięsnych.