Odpowiedzi

2009-11-25T18:19:47+01:00
Jestem <--kim?-- matką <--czyją?-- gimnazjalistki

jestem - orzeczenie
matką - podmiot
gimnazjalistki - przydawka
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:23:09+01:00
(Ja) - podmiot domyślny, wyrażony zaimkiem rzeczownym
jestem - orzeczenie, wyrażone czasownikiem
matką-dopełnienie, wyrażone rzeczownikiem
gimnazjalistki - przydawka, wyrażona rzeczownikiem

to wykres już powinnaś sama teraz zrobić :)
1 1 1