Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:19:03+01:00
1. Zabicie lwa nemejskiego
2. Zgładzenie hydry lernejskiej
3. Schwytanie łani ceryntyjskiej
4. Schwytanie dzika erymantejskiego
5. Oczyszczenie stajni Augiasza
6. Przepędzenie ptaków stymfalijskich
7. Schwytanie byka kreteńskiego
8. Schwytanie klaczy Diomedesa
9. Zdobycie pasa Hippolity (królowej Amazonek)
10. Uprowadzenie wołów Gerionesa
11. Przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
12. Sprowadzenie Cerbera z Hadesu
3 3 3
2009-11-25T18:19:34+01:00
1.Zabicie lwa nemejskiego
2. Zabicie hydry lernejskiej
3. Schwytanie łani kerynejskiej
4. Schwytanie dzika erymantejskiego
5. Oczyszczenie stajni Augiasza
6. Przepędzenie ptaków stymfalijskich
8. Schwytanie klaczy Diomedesa
9. Zdobycie pasa Hipolity
10. Uprowadzenie trzody Geriona
11. Przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
12. Sprowadzenie Cerbera z Hadesu
3 3 3
2009-11-25T18:22:53+01:00
1.zabicie lwa nemejskiego
2.zabicie hydry lerneńskiej
3.schwytanie łani kernejskiej
4.schwytnie dzika erymantejskiego
5.oczyszczanie stajni Augiasza
6.przepędzenie ptaków symfalijkich
7.schwytanie byka kreteńskiego
8.schwytanie klacz Diomedesa
9.zdobycie pasa Hipolity
10.uprowadzenie trzody Geriona
11.przyniesienie złotych jabłek z ogrodu Hesperyd
12.sprowadzenie Cerbera z Hadesu
2 2 2