Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:24:03+01:00
Tzn. iż Chrytus jest Panem wszystkiego co żyje na ziemi. Ma władze i możliwość decydowania nad losem. Król jest tylko jeden i nikt nie jest mu równy. Jak każdy władca musi dbać o swój lud, sowich ludzi żeby zylo sie im jak najlepiej.
Prosze.
2 2 2
2009-11-25T18:26:19+01:00
To znaczy, że Chrystus jest Królem nas wszystkich, ponieważ został ukrzyżowany, po to, abyśmy mogli oczyścić się z grzechu . Gdy Jezus żył na ziemi nikt nie uważał Go za króla. Teraz Jezus ma nad wszystkim władzę i chce, abyśmy wstąpili do domu Ojca, ponieważ nas wszystkich kocha.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T18:31:09+01:00
Królestwo Boże zostało zapoczątkowane na ziemi przez Chrystusa. "Królestwo to zajaśniało ludziom w słowie, czynach i w obecności Chrystusa" . Kościół jest zalążkiem i początkiem tego Królestwa. Jego klucze zostały powierzone Piotrowi.Chrystus Chrystus króluje w umysłach ludzkich
1 5 1