Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-21T18:44:51+02:00
10.4
1cm:100cm

5m=500cm
1:100
x:500

x=5[cm]

10.5
a=4cm, b=6,5cm
1cm : 200cm
6,5cm: x
x=6.5 × 200 = 1300[cm]=13m

1:200
4:y
y=4 × 200 = 800[cm]=8m

2009-05-21T18:46:20+02:00
W 10.4 jeden bok bedzie mial 5 cm w pomniejszeniu a drugiego zadania nie moge sie doczytac

5m= 500cm
500cm/100cm= 5 cm
1 5 1
2009-05-21T18:52:17+02:00
10.4
1:100
1cm-100cm=1m
xcm-5m
x=1cm * 5m/1m=5cm

10.5
1:200
1cm-200cm=2m 1cm-200cm=2m
4cm-a m 6,5cm- b m
a=2m* 4cm/1cm=8m b=6,5cm*2m/1cm=13m
Odp.: Długości boków prostokąta w rzeczywistosci wynoszą 8 i 13 metrów.
1 5 1