Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:23:07+01:00
Rasizm, nienawiść ludności mieszkającej na terenach skolonizowanych do Europejczyków. Europejczycy uważali że biały człowiek powinien władać ludźmi o innym kolorze skóry.
2009-11-25T18:24:51+01:00
Skutki Kolonializmu:
- rasizm
- nienawiść ludności mieszkającej na terenach skolonizowanych do Europejczyków
Ogółem Europejczycy uważali, że biali ludzie powinni rządzić ludźmi o innym kolorze skóry.