Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:30:16+01:00
A wiec khem khem xD

Kiedys, gdy bylem jeszcze maly kosilem trawe niedaleko rzeki (dzialka wujka ;P). Bylem wtedy bardzo ciekawy jak stromo jest z tego "urwiska",wiec poszedlem zobaczyc. Nikogo w poblizu nie bylo poniewaz moja rodzina weszla do srodka domu. Gdy sie zpojrzalem nagle w dol rzeki sie tak sie przestraszylem ze, az sie poslizgnalem o krawedz stromego urwiska. Zaczalem leciec w dol, gdy nagle nie wiadomo skad jakby nigdy nic zlapal mnie wujek mocno za reke i wziagnal na gore. Do tej pory nie wiem czy to zwykly przypadek, ze sam wujek wyszedl zeby mnie uratowac, czy to opieka boska.
2 4 2
2009-11-25T18:32:23+01:00
Mój kolega wracał wieczorem do domu. Było ciemno. Dookoła było dużo domów, ale nie paliły się w nich światła. Zza ogrodzeń szczekały psy. Mogło się wydawać, że był sam. Nagle ktoś zaczął krzyczeć. Nie rozumiał za bardzo co, był on daleko. Chłopak ubrany na czarno, wyglądał groźnie Antek, bo tak właśnie ma na imię mój kolega zaczął uciekać, a on za nim! Był już coraz bliżej, śmiał się szyderczy i wołał "i tak cię złapie!", wtem Antek ukrył się w jednej z ciemnych uliczek, tak, że ani widu ani słychu. Więc chłopak wkurzył się i odszedł...
ps. moja pani od religii postawiłaby mi 5 xD.
2 4 2
2009-11-25T22:20:15+01:00
No to mozna cos zmyslic nie :P:P


he mozesz napisac tak

Pewnego dnia gdy wracalam/em ze szkoly i przechodzilem/am na druga jezdnie z zakretu wyjechal rozpedzony samochod
Mialem/am jakies przeczucie zeby zejsc na bok w ten sposob wiedzialem ze Pan Bog nademna czuwa i ochronbil mnie przed tym niebezpieczenstwem :P:P
czy cos takiego :P
1 5 1