Ponizej podano kilka sposobow rozdziału mieszanin : - saczenie -dekantacja -sedymentacja -sublimacja. wpisz nazwe opisywanego sposobu rozdzialu mieszanin A) zlewanie cieczy z nad osadu to.
................ B) przejscie ciała stalego bezposrednio w gaz to.................. C) przepuszczanie mieszaniny przez saczek to.........................D) powolne opadanie czasteczek substanci stalej, rozproszonej w cieczy, pod wplywem własnego ciezaru to.........................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:26:47+01:00
A)dekantacja
B)sublimacja
C)sączenie
D)sedymentacja
2009-11-25T18:28:06+01:00
A) zlewanie cieczy z nad osadu to DEKANTACJA
B) przejscie ciała stalego bezposrednio w gaz to SUBLIMACJA
C) przepuszczanie mieszaniny przez saczek to SĄCZENIE
D) powolne opadanie czasteczek substanci stalej, rozproszonej w cieczy, pod wplywem własnego ciezaru to SEDYMENTACJA
1 5 1
2009-11-25T18:29:57+01:00
A) Zlewanie cieczy znad osadu to dekantacja.
b) Przejście z ciała stałego bezpośrednio w gaz to sublimacja.
c) Przepuszczanie mieszaniny przez sączek to sączenie.
d) Powolne opadanie cząsteczek substancji stałej, rozproszonej w cieczy, pod wpływem własnego ciężaru to sedymentacja.
1 5 1