Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:28:07+01:00
1. Platforma Obywatelska - Donald Tusk
2. Prawo i Sprawiedliwość - Jarosław Kaczyński
3. Sojusz Lewicy Demokratycznej - Grzegorz Napieralski
4. Polskie Stronnictwo Ludowe - Waldemar Pawlak
5. Stronnictwo Demokratyczne - Paweł Piskorski
6. Unia Pracy - Waldemar Witkowski
7. Ruch Obywatelski "Polska XXI" - Jarosław Sellin
8. Socjaldemokracja Polska - Wojciech Filemonowicz
9. Ruch Odbudowy Polski - Jan Olszewski
10. Liga Polskich Rodzin - Witold Bałażak
1 5 1
2009-11-25T18:34:04+01:00
PO-Donald Tusk
PiS-Jarosław Kaczyński
SLD-Grzegorz Napieralski
PSL-Waldemar Pawlak
Samoobrona-Andrzej Lepper
LPR-Mirosław Orzechowski
SdPL-Marek Borowski
PPP-Bogusław Ziętek
SD-Paweł Piskorski
PR-Marek Jurek