Odpowiedzi

2009-11-25T18:37:25+01:00
Chrystus jest dla mnie ważną osoba w moim życiu. Pomaga mi on w nauce. gdy się ucze na sprawdzin to się modlę potem na sprawdzianie jeśli się naucze jest mi o wiel łaatwiej. Takż e w ielu konkursach pomógł mi Juzus Chrystus.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:39:53+01:00
Jezus Chrystus jest to osoba dzięki, której obecnie żyję na świcie. To dzięki Jego męce mogę dziś obcować ze współczesnym światem. Pan to wszystko w co wierzę niezachwianie. Właśnie ta wiara sprawia, że nasza religia jest piękna. Bo serce nakazuje nam trwać przy Bogu i przychodzić do Niego. Nasz Zbawiciel jest nieprzeniknionym dobrem. Jego miłosierdzie jest tak ogromne, że zwyczajny człowiek nie jest w stanie tego pojąć. Chrystus przebacza każdemu człowiekowi, który wyraża skruchę za swoje grzechy. Bo to właśnie one nasze bluźnierstwa, fałsz i pogarda doprowadziły do tego, że tyle wycierpiał. Mimo wszystko był gotowy na tak olbrzymie poświęcenie dla ludzkości. Miłość Jezusa do ludzi jest jak ocean bez dna. Nigdy się nie kończy i nie ma kresu. Mesjasz jest dla mnie wzorem do naśladowania. Chcę codziennie chodzić Jego ścieżkami i słuchać tego co do mnie mówi. On jest przy mnie zawsze. Kiedy się boję, cieszę, martwię, gdy nie wiem co ze sobą zrobić. Schodzi do mnie z nieba z pomocą w innych ludziach. Działa swoimi łaskami i daje chęć, by walczyć z tym światem, z okrucieństwami tego świata.