Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:34:09+01:00
-składali ofiary
-budowali świątynie posągi rzeźby
-organizowali igrzyska olimpijskie poświęcone bogom
-tworząc dla nich sztuki, spektakle, dionizje.
-Składali dla nich ofiary.
-Pisali o nich mity.
-Odprawiali rytuały.
1 5 1
2009-11-25T18:33:49+01:00
Grecy czcili bogów w różny sposób. Przede wszystkim budowali świątynie na ich cześć; budowali także posągi i rzeźby; składali ofiary na ołtarzach.
1 4 1