Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:33:52+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić Małego Księcia do mojej szkole, która znajduje się (adres).Mam nadzieję, że mogę liczyć na Twoje przybycie.
Czekam na potwierdzenie.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że do zobaczenia.
2009-11-25T18:39:51+01:00
Łódź, 22.10.2009
Zaproszenie
Dyrektor Łódzkiej szkoły podstawowej nr .... ma zaszczyt zaprosić Małego Księcia na spotkanie szklone pt.: 'Przyjaźń, czy każdy ma na nią szansę'.
Uroczystość ta odbędzie się 14.11.2009 r. o godz. 12.00 w budynku Szkoły Podstawowej nr ... przy ul. ....................

Z poważaniem
..................