Odpowiedzi

2009-11-25T18:35:20+01:00
Informuje o ilości energi cieplen potrzebnej do zmiany temperatury ciała o masie 1 kg o 1 Kalwin
15 4 15
2009-11-25T18:43:37+01:00
Ciepło właściwe- iloraz ciepła dostarczanego ciału przez jego mase i przyrost temperatur .

notatka z mojej lekcji

czyli mówi nam jest to ciepło dostarczone ciału przez jego mase i przyrost temperatur.
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:44:15+01:00
Ciepło właściwe, ilość ciepła pobranego przez jednostkę masy danego układu powodująca wzrost temperatury układu o jeden stopień Kelvina (1K).
28 2 28