Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:38:15+01:00
Wczoraj wieczorem założyłem swojąulubioną podkoszulkę i wyszedłem na spotkanie z chłopakami.
Po drodze do wypożyczalni wideo , napotkałem człowieka który robił graffiti na ścianie w parku. Dla mnie chłopak ten jest artystą .
Kiedy wróciłem do domu rodzice rozmawiali na temat tabu .
Następnego dnia wychodząc z mieszkania zjechałem po poręczy , ponieważ pomyślałem że to świetna sprawa.
2009-11-25T18:39:53+01:00
Pewnego dnia wymyślono film o miejscu na poręczy, które zabijało 13 dni po dotknięciu go. Było ono dokładnie 13 centymetrów od początku poręczy. Wideo zaczęło krążyć po internecie, aż w końcu ogłoszone je masakrą roku. Owy film dostał nagrodę Złotych Podkoszulek, za największą liczbę zabójstw w filmie, co powodowało zimny pot na ciele. Dzieło uznano za Tabu, a artystę, który wyreżyserował je, zamknięto na 3 lata w więzieniu.
2009-11-25T18:40:49+01:00
Pewnego dnia Ewa postanowiła zrobić pidzama party.Razem z koleżankami wypozyczyły filmy na wideo.Poźniej poszły do centrum chandlowego kupić podkoszulki bo będą bawiły się w malarki.Gospodyni zadbała o wszystko o jedzenie i o picie też. Dziewczyny użadziły zawody pod tytułem "Która zjedzie po poreczy najszybciej".Po wyłonieniu zwyciescy koleżanki naśladowały swoje ulubione artystów wolkanych.Wszystkie zabawy wygrała Kaja i dostała film pod tytułem "Temat tabu"