Odpowiedzi

2009-11-25T18:37:41+01:00
Reakcja egzoenergetyczna : reakcja chemiczna przebiegająca z wydzielaniem ciepła.
reakcja endoenergetyczna; reakcja chemiczna do której przebiegu konieczne jest stałe doprowadzanie energi..
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:40:28+01:00
Reakcja egzoenergetyczna - reakcja chemiczna przebiegająca z wydzielaniem energii.
Reakcja endoenergetyczna - reakcja chemiczna przebiegająca z pochłonięciem energii z otoczenia.
17 4 17