Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:39:04+01:00
Musisz mieć skalę elektroujemności wg.Paulinga i odjąć dany pierwiastek (o większej elektroujemności) od mniejszego.
2009-11-25T18:39:53+01:00
Z tego co wiem to tego sie nie oblicza , do tego musisz miec gdzies w ksiazce tabelke i tam to jets wszystko napisane ;)
tabelka tzn. tablica mendelejewa tylko taka specjalna w ktorej to wlasnie sie znajduje ;D
2009-11-25T18:40:54+01:00
Do obliczenia elektroujemności potrzebna jest Ci tablica elektroujemności. Te liczby się odejmuje!