Odpowiedzi

2009-11-25T18:43:43+01:00
Przez przypadki:
mianownik: on
dopełniacz: jego:
celownik: jemu:
biernik: jego
miejscownik: z nim
narzędnik: o nim

przez liczby:
on, oni

przez rodzaje:
on, ona, ono
7 2 7
2009-11-25T18:45:08+01:00
M: on
D: jego
C: jemu
B: jego
N: (z) nim
Msc: (o) nim
W: on

on, oni

1 l.mn my
2 l.mn wy
3 l.mn oni



5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:45:02+01:00
Mianownik (kto? co?) ON (l.poj.), ONI (l.mn.)
Dopełniacz (kogo? czego?) JEGO, ICH
Celownik (komu? czemu?) JEMU, IM
Biernik (kogo? co?) JEGO, ICH
Narzędnik (z kim? z czym?) NIM, NIMI
Miejscownik (o kim? o czym?) NIM, NICH
Wołacz (o!) ON, ONI


1 os. JA (l.poj.) ; MY (l.mn.)
2 os. TY; WY
3 os. ON/ONA/ONO; ONI/ONE

R. MĘSKI - on
R. ŻEŃSKI - ona
R. NIJAKI - ono
11 4 11