Odpowiedzi

2009-11-25T18:43:08+01:00
Boże spraw abym miał dobre oceny i abym nie był chory... Ojcze nasz... i tak dalej
5 3 5
2009-11-25T18:44:32+01:00
Proszę Cię Panie Boże o łaskę zdrowia dla mojej rodziny. Doświadczasz nas ostatnio ciężkimi krzyżami ale ufam Tobie Boże i wiem że dajesz nam tylko takie krzyże które możemy unieść. Proszę Cię Chryste by te doświadczenia ostatnich tygodni pogłębiały naszą wiarę.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:17:00+01:00
Yy.. np..
Aniele mój bądź zawsze przy mnie, pilnuj mnie bym nie uległ złej pokusie, pomóż mi się powstrzymać od grzechu Amen
albo
Panie Boże pomóż mi w nauce bym mogła zdobywać lepsze oceny i pomóż mi w zdobywaniu wiedzy Amen
tyle wystarczy , nie?
7 2 7