Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:45:31+01:00
Pomagaj innym!
Pomóż innym, a oni pomogą też tobie. Popatrz na starszych ludzi dźwigających ciężary pomóż im donieść to do domu! Ciebie też to kiedyś czeka.
1 5 1
2009-11-25T18:48:48+01:00
Nie stój człowieku i pędź do pomocy bo może i tobie pomoc kiedyś się przyda a jak ty nie pomożesz to ci nikt pomocy nie udzieli wiec już wiesz ze pomoc się przyda czy to rodzina czy nie rodzina.
1 5 1