Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T18:43:48+01:00
Pantofelek - za pomocą rzęsek do przodu do tyłu oraz potrafi sie obracac
euglena zielona - dzieki ruchom wici
pełzak - wytwarza plazmatyczne wypustki nibynuzki.
2009-11-25T18:44:49+01:00
Pantofelek-on porusza się tak jakby koziołkował
euglena zielona-do poruszania się wykorzystuje chyba siłę wyrzutu,czy jakoś tak...
pełzak-pełza poprostu
1 1 1
2009-11-25T18:48:52+01:00
A) pantofelek za pomocą rzęsek (cilia) ruch undulipodialny
b)euglena za pomocą wici (flagellum) ruch undulipodialny
c)pełzak za pomocą nibynóżek- cytoplazmatycznych wypustek-pseudopodiów- ruch ameboidalny/pseudopodialny