Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:48:59+01:00
Kontrakcja objętości - zjawisko fizyczne polegające na zmianie objętości roztworu lub mieszaniny na skutek reakcji chemicznej lub oddziaływań międzycząsteczkowych pomiędzy składnikami mieszaniny.
10 5 10
2009-11-25T18:54:51+01:00
Zmiana objetosci roztworu albo mieszaniny na skutek reakcji chemicznych albo oddziaływan miedzyczasteczkowych miedzy wolnymi miejscami mieszaniny

pozdrawiam ;)
10 2 10