Odpowiedzi

2009-11-25T18:53:07+01:00
Powodzie, pożary, trzęsienia ziemi,osuwiska, zaspy i oblodzenia, burze i huragany, pożary przemysłowe,
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:55:16+01:00
-katastrofy kolejowe
-katastrofy morskie
-katastrofy lotnicze
-katastrofy przemysłowe
-wypadki drogowe
-zagrożenia radioaktywne
-zagrożenia chemiczne
-eksplozje
-katastrofy budowlane
-awaria prądu, wody
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T22:38:54+01:00
Awaria kolei bądź wykolejenie pociągów
Katastrofy lotnicze
Eksplozja materiałów niebezpiecznych
Katastrofy budowlane
Masowe awarie prądu lub wody
Pożary: lasów, budynków i innych
1 4 1