Przeczytaj tekst dotyczący nauki w szkole sumeryjskiej.Wykonaj polecenia.

tekst :

Cóżeś w szkole robił? Odczytywałem moją tabliczkę, jadłem moje śniadanie, sporządziłem moją tabliczkę, zapisałem ją, ukończyłem [...]. Po zamknięciu szkoły poszedłem do domu [...]. Powtórzyłem ojcu moje pisemne ćwiczenie, przeczytałem mu moją tabliczkę - mój ojciec był zadowolony [...].


a)Odpowiedz, jaka była główna umiejętność, którą uczeń opanowywał w szkole.

b)Napisz, czym zwykły dzień sumeryjskiego ucznia różnił się od Twojego dnia.

3

Odpowiedzi

2009-11-25T18:53:49+01:00
A) sporządzenie tabliczek
b)nauką w szkole i po za lekcyjną

;)
7 2 7
2009-11-25T18:57:06+01:00
A) Uczeń opanowywał robienie i zapisywanie tabliczki.
b) Sumeryjski uczeń musiał być zawsze na lekcji gdzie miał się uczyć oraz obowiązywała jeszcze nauka w domu. Obecnie niektórzy nie chodzą na wszystkie lekcje i nie uczą się w szkole a co dopiero w domu.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:41:52+01:00
A) robiebie tabliczek+pisanie na nich+czytanie z nich.Ogólnie rzec biorąc uczen w sql opanowuje głownie umiejtnosc czytanie i pisania.
b)przedewszystkim ja nie robie tabliczek haha ;]
w obecnych czasach rzadko kto pokazuje swoje lekcje rodzicom o.O "powtórzyłem ojcu moje pisemne ćwiczenie, przeczytałem mu moją tabliczkę"
8 3 8