Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:52:29+01:00
Niziny Afryki :
-Nizina Akan
-Nizina Senegalu

Niziny Australii :
-Nullarbor
-Nizina Środkowoaustralijska

Wyżyny Australii :
-Kimberley
-Wyżyna Zachodnioaustralijska
-Wyżyna Barkly
1 5 1
2009-11-25T18:52:25+01:00
NIZINY:
Afryki:;
Akan,Senegalu
Australii:
Nullarbor,środkowo australijska
Wyżyny Australii:
zachodni australijska,Kimberly
1 5 1
2009-11-25T18:53:00+01:00
Niziny Afryki:
-Akan
-Senegalu


Niziny Australii:
-Nullarbor
-Środkowoaustralijska

Wyżyny Australii:
-Kimberley
-Berkly
1 5 1