Magda stwierdziła ze ma tylko 10zł w skarbonce a jej siostra ania 190zł.Postanowiła co tydzien dokladac do skarbonki 2zł,podczas gdy ania co tydzien wydawala 10zł ze swych oszczędności.Po ilu tygodniach siostry będą miały tyle samo pieniędzy.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:51:37+01:00
A - liczba tygodni, po których będą miały tyle samo pieniędzy

10+2a=190-10a
12a=180
a=15 tygodni
2009-11-25T18:53:20+01:00
2009-11-25T18:55:17+01:00