Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:51:50+01:00
Świat przedstawiony w noweli " W górach " to świat realistyczny .
Narrator przedstawia co działo się na wycieczce 20 lat temu w ,
której uczestniczyło 6 osób .
Miejscem wycieczki były góry , w okolicy Thusis .
Autor nie opisuje dokładnie postaci , trzeba się z tekstu domyślać
jakie one były ( niektóre marudne , dżentelmen , szaleniec ) .
Dzięki szaleńczy skoku Niemca , inni zostali uratowani .
Zdarzenie to jest głównym wątkiem utworu .
Urojone strachy Niemca zostały wyleczone metodą " Podobne lecz
podobnym " czyli prawdziwym strachem o siebie i swoich
przyjaciół .
1 5 1
2009-11-25T20:14:15+01:00
ELEMENTY ŚWIATA PRZEDSTAWIONEGO
czas akcji miejsce postacie
-przełom XIX/XX wiek -Tusis -dwóch polaków
-godz. 9.00 do wieczora -niemiec
-anglik
-2 francuzki

Ja tak mam w zeszycie mam nadzieje że to będzie dobrze i licze może na naj ;)