Odpowiedzi

2009-11-25T19:02:42+01:00
4a - 2 =b
3a + 7(4a-2)= 1,5

4a - 2 =b
3a + 28a -14= 1,5

4a - 2 =b
a=0,5

4*0,5-2=b
2-2=b
b=0

a=0,5, b=0

5x = 4 - 2y
4x + y = 3

2,5x = 2-y
4x + y = 3

y=2-2,5x
4x + y = 3

4x+2-2,5x=3
4x + y = 3

x=2/3

4*2/3 +y =3
y=1/3

x=2/3, y=1/3
2009-11-25T19:08:24+01:00
{ 4a - 2 = b
{ 3a + 7b = 1,5

4a-b=2|*7
3a+7b=1,5

28a-7b=14
3a+7b=1,5
+

31a=15,5
a=½

4*½-2=b
b=0
to chyba sie nazywa uklad sprzeczny

{ 5x = 4 - 2y
{ 4x + y = 3

5x+2y=4
4x+y=3|*(-2)

5x+2y=4
-8x-2y=-6
+

-3x=-2
x=⅔

4*⅔ + y = 3
2⅔+y=3
y=⅓
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:17:09+01:00
4a-2=b i 3a+7b=1,5
b=4a-2 i 3a=1,5-7b
b=4a-2 i 3a=1,5-7(4a-2)
b=4a-2 i 3a=1,5-28a+14
b=4a-2 i 3a+28a=15,5
b=4a-2 i 31a=15,5/:31
b=4a-2 i a=0,5
b=4*0,5-2 i a=0,5
b=0 i a=0,5-----odp
--------------------------------------------------------------------
5x=4-2y i 4x+y=3
5x=4-2y i y=3-4x
5x=4-2(3-4x) i y=3-4x
5x=4-6+8x i y=3-4x
-3x=-2/:(-3) I y=3-4x
x=2/3 i y=3-4*2/3
x=2/3 i y=3-8/3
x=2/3 i y=1/3-----odp