Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:57:46+01:00
Zdanie : 'Religijność nie jest odwróceniem się od ziemi i doczesności, lecz znajdowanie głębszego uzasanienia trawania w rzeczywistości ziemskiej' rozumiem jako to, że moja wiara w żywego Jezusa Chrystusa nie odwraca mnie od rzeczywistości, która mnie otacza lecz pozwala mi trwać z głęboką wiarą w Boga na ziemi. Dzięki wierze rozumiem sens mojego istnienia i żyję z nadzieją, że po śmierci zmartwychwstanę tak jak mój Pan Jezus Chrystus.
2009-11-25T18:58:52+01:00
Religijnością nie powinno nazywać się odwracanie sie od ziemi ,ludzkości,doczesności .Nie powinniśmy potępiać lecz pomuc zrozumieć.Czynić dobro.