Odpowiedzi

2009-11-25T19:00:37+01:00
Uwielbiam grecką muzykę.
Najbardziej podoba mi się grecki styl architektoniczny.
Sałatka grecka to moja ulubiona potrawa.
Grecki klimat wpływa na mnie bardzo pozytywnie.
Bardzo lubię grecką kuchnię.

To jest samochód hrabiego.
Hrabia jest dziś bardzo zdenerwowany.
Hrabio, poczekaj na mnie!
Hrabiego nie ma w domu.
Ulubionym artystą hrabiego jest Fryderyk Chopin.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:02:37+01:00
Grecka :
1. Ania uwielbia grecką sałatkę.
2. Ta chusta jest w greckie wzory.
3. Czy chciałbyś wieść greckie życie?
4. Tam panuje grecki zwyczaj.
5. Czy ta budowla jest hrecka?

Hrabi :
1. Ale z niej hrabina.
2. Poważny hrabia z tego króla.
3. Panoszy się jak jakaś hrabina.
4. Dwie hrabiny siedzą na tronach.
5. Mam dość tych hrabin.

Nie wiem czy ci się podobają, ale nic innego nie zdołałam wymyślić, ale starałam się. Pozdrawiam.