Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:00:44+01:00
A) butlę tlenową- na wysokim obszarze jest o wiele mniej tlenu niż normalnie
b)czekan i raki- potrzebne przyrządy do wspinaczki
c)puchową kurtkę i ciepłe rękawice- aby organizm nie zamarzł
d)okulary lodowcowe- aby chroniły oczy przed promieniami Słońca odbijającymi się od śniegu
1 5 1
2009-11-25T19:01:36+01:00
A)ponieważ na górze jest trudniej oddychać,
b)by niespaść bojest ślisko,
c)bo ciało przy zmianie temperatury morze tego nieprzyjęc dobrz
d)bo na górze wieje silny wiatr a oczy niesą do tego przyzwyczajone
1 5 1
2009-11-25T19:18:39+01:00
A)W wyższych partiach atmosfery jest mało tlenu.
b)Góry są strome, wiec czekan i raki potrzebne sa do wspinania.
c)W wysokich górach jest bardzo zimno, więc... ;]
d)Aby podczas zamieci mogli widzieć. bez tych okularów po prostu by nic nie widzieli w czasie jakiejś zamieci czy czegoś.
1 5 1