Witaj,
czy umiesz napisać procedure tak, aby powstało 'pawie oczko'? ( program Logo Komeniusz)
( 1 klasy gim. Informatyka wydawnictwo WSip)
pawie oczko wyglądało by mniej więcej tak (tylko ma mieć więcej o 2 kółka)
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.twojagrafika.pl/obrazki/pawie_oko.jpg&imgrefurl=http://www.twojagrafika.pl/logo.html&usg=__nLY3BRVcQgX2EL8XdYTkzsVl7Q8=&h=150&w=150&sz=41&hl=pl&start=1&tbnid=jeDMUpYdiAReqM:&tbnh=96&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dlogo%2Bkomeniusz%2Bpawie%2Boczko%26gbv%3D2%26hl%3Dpl%26sa%3DG

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:00:23+01:00
Oto oczko
koło 5
koło 10
koło 15
koło 20
koło 25
koło 30
koło 35
koło 40
już
7 2 7
2009-11-25T19:16:06+01:00
Koło 5
koło 10
koło 15
koło 20
koło 25
koło 30
koło 35
koło 40
łatwe tylko 5 dodajesz
5 2 5