Odpowiedzi

2009-11-25T19:09:27+01:00
1. Bierzmowanie pozwoliło mi zbliżyć się do kościoła, gdyż przyjęłam je jako dojrzała katoliczka.
2. Nauczyło mnie dojrzałej rozmowy z Bogiem.
3. Uświadomiłam sobie, jak wiele sił daje człowiekowi wiara.
4. Poznałam znaczenie Ducha Świętego i jego rolę w naszej religii.
5. Stałam się świadoma swego szczęścia jakim jest wiara w Boga.
6. Mogę nazywać się katoliczką, która świadomie wstąpiła do wspólnoty kościoła.
7. Przyjęłam imię swej patronki, co zobowiązało mnie do przejęcia jej nauk i zasad.
8. Poznałam życiorys wielu świętych przy okazji wyboru swej patronki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:13:23+01:00
Bierzmowanie to było dla mnie niesamowite przeżycie. Od dłuższego czasu przygotowywałam się na to spotkanie z Duchem Świętym. Teraz jestem szczęśliwa, że mogłam w tej uroczystości uczestniczyć. Dziękuje Bogu, że pozwolił mi przyjąć Ducha Świętego. Do swego serca i postaram się go nie zawieść.
Od Ducha Świętego oczekiwałam odwagi do mówienia o Panu Bogu innym ludziom. Święty(a) ........ tu wpisz swoje imie które wybrałeś podczas sakrametu bierzmowanie, którego(którą) wybrałem(am) na swojego(ą) patrona(patronkę) pokazała mi czym jest prawdziwe miłosierdzie i troska o bliźniego. Jest dla mnie przykładem wiary.

Przez przyjęcie tego sakramentu mogę spojrzeć na świat w inny sposób, z jednej strony radośnie a z drugiej- odpowiedzialnie. Trzeba zastanowić się nad sobą i nad swoim postępowaniem, nad tym co się zrobiło, a co można jeszcze dobrego zrobić. Nad słowami które przecież mogą komuś pomóc i słowami które mogą zranić .