Odpowiedzi

2009-11-25T19:02:29+01:00
Pan bóg obdarowuje człowiek że ma tedy już taki jakby taki plusik żeby dojść do nieba
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:03:15+01:00
Bóg obdarowuje takiego człowieka łaskami uświęcającymi zarówno jaki i uczynkowymi. Pomaga mu swoją niewidoczną siłą przez całe życie i nigdy go nie opuszcza. W chwili śmierci i sądu ostatecznego wpuszcza go do swojego niebiańskiego królestwa.
2 3 2
2009-11-25T19:05:23+01:00
Taki człowiek ma prawo wejścia do Królestwa Niebieskiego (czyt.nieba ale tam to lepiej brzmi ;]). Pan Bóg kocha każdego tak samo, nie zważając na to kto jakie grzechy popełnia i kto bardziej przestrzega przykazań. Jedyną nagrodą jest właśnie wejście do Nieba.
5 3 5