Odpowiedzi

2009-11-25T19:05:48+01:00
Pon. ma w sobie substancje, ktore dezynfekuja
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T20:52:21+01:00
Odkażanie ran przy użyciu wody utlenionej znacznie zmniejsza niebezpieczeństwo przedostania się bakterii do organizmu przez uszkodzony naskórek. Następująca podczas odkażania gwałtowna reakcja niszcząca bakterie niszczy także komórki krwi wypływającej z rany, a także część komórek ciała odsłoniętych przez uszkodzenie skóry. Skutkiem tego jest odczuwane pieczenie w odkażanej okolicy ciała oraz widoczna charakterystyczna piana wywołana wydzielaniem się gazowego tlenu.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T22:47:26+01:00
Woda utleniona przez pienienie się (reakcja z katalazą) powoduje mechaniczne wypłukanie bakterii.
2 3 2