Odpowiedzi

2009-11-25T19:08:55+01:00
Stanowisko Prezydenta:
1.Od małego powinieneś uczyć się pilnie i na bieżąco
2.Zawsze dąż do osiągnięcia celu
3.Nigdy nie patrz na innych
4.Nie zniechęcaj się od ambitnych planów
5.Pokaż się z jak najlepszej strony
6.Jeżeli droga polityczna jest jednak ci nie dana, nie martw się są jeszcze inne zawody.
7.Bądź na bieżąco w sprawach politycznych itp.
8.Pomagaj słabszym (nowicjuszom)
9.Bądź wierny swoim Ideom
10.Daj z siebie jak najwięcej

Licze że pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:10:37+01:00
1. Kochaj to co robisz.
2. Obiecanki cacanki - wypełniaj swoje postanowienia wyborcze.
3. W debatach bądź stanowczy ale nie porywczy.
4. Zawsze miej na uwadze dobro innych.
5. Każdą swoją wypowiedź najpierw dwa razy przemyśl.
6. Nie obrażaj swoich przeciwników bez względu na to co robią.
7. Nie pozwól by uważano cie za kogoś pustego.
8. Postaraj się zabłysnąć na ekranie swoim poczuciem humoru.
9. Podejmuj zawsze dobre decyzje, a gdy nie wiesz czy są dobre nie ryzykuj.
10. Bądź oddany ojczyźnie i swoim rodakom.

;)