Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:18:22+01:00
1.Zapisz w postaci sumy algebraicznej pole:
a) trapezu o podstawach x, x+2 i wysokości x+1.
P=(x+x+2)(x+1):2=[2x²+2x+2x+2]:2=x²+2x+1
2.Przekształć iloczyny na sumy:
a)(x√2+1)(x-2√2)=√2x²-4x+x-2√2=√2x²-3x-2√2
b)(x+√2)(2√2+x)=2√2x+x²+4+√2x=x²+3√2x+4

3.Zapisz w postaci sumy algebraicznej:
a)(x+3)³=x³+3x²+3x+1
b)(a-2)²=a²-4a+4
c)(2x+5)²=4x²+20x+25
2009-11-25T19:18:39+01:00
1. ½(x+ x+2)x+1

2.(x√2)²-1²

3.a) x²+6x+9
b)a²-4a+4
c)4x²+20x+25