Oblicz sumę liczb.a)sześćset pięćdziesiąt dwa i dwieście osiemdziesiąt tysięcy sto jeden. b)dziewiętnaście tysięcy trzysta siedem i pięć tysięcy piętnaście. c)dziewięć tysięcy dziewięćdziesiąt i osiem tysięcy osiemdziesiąt pięć.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:16:48+01:00
A)652 + 280.101 = 280.753
b)19.307 + 5.015 = 24.322
c)9.090 + 8.085 = 17.175
2009-11-25T19:16:30+01:00
A)652+280101=280753
b)19307+5115=24422
c)9090+8085=17175

bitte
2009-11-25T19:18:25+01:00
A) 652+ 280 101=280 753
b) 19 307+ 5 015=24322
c) 9 090+ 8 085= 17175