Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:21:59+01:00
Niektóre z wiciowców żyją w symbiozie z termitami. mieszkają w nich i trawią drewno, które zjadają termity
2 1 2
2009-11-25T19:23:48+01:00
Niektóre protista żyją w symbiozie z termitami. żyją one w nich i trawią drewno, które pochłaniane jest przez te małe zwierzątka. Jest to związek z obustronnymi korzyściami.
One nie trawią drewna, tylko celulozę. A w zamian korzystają z łatwo dostępnych związków pokarmowych !