Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:20:59+01:00
Czyniąc dobro, cierpliwie znosić krzywdy, chętnie darować urazy, inaczej stosować się do dekalogu, 5 przykazań kościelnych i uczynków miłosierdzia względem ciała i duszy.
14 4 14
2009-11-25T19:22:45+01:00
Ogłaszając Dobra nowinę, pomagać innym, przestrzegać praw i zasad Kościelnych, reagować na złe postępowanie rówieśników
9 4 9
2009-11-25T19:22:45+01:00
Królestwo Boże na Ziemi mogę budować w sposób pomagania starszym ludziom, zachęcania ich do uczęszczania do Kościoła.
np: Pomóc sąsiadce wnieść zakupy do domu
7 4 7