Odpowiedzi

2009-11-25T19:25:29+01:00
Wytrwały nieugiety niestrudzony
pobożny nabożny świętobliwy
cierpliwy wytrwały mozolny
samotny opuszczony odosobniony
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:27:30+01:00
Wytrwały-NIEUSTĘPLIWY, UPARTY
pobożny-religijny, świątobliwy
cierpliwy- niestrudzony, niezmordowany
samotny-wolny, opuszczony
2009-11-25T19:28:53+01:00
Wytrwały-dociekliwy,drobiazgowy
pobożny- wierzący, bogobojny
cierpliwy-uparty, zawzięty
samotny-opuszczony,osamotniony