Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T19:25:43+01:00
0.9*0.9*0.9=0.729=72.9%
72.9%-729 zł
100%-x zł
72.9x=72900/72.9
x=1000
Początkowa cena telewizora wynosiła 1000 złotych
2009-11-25T19:27:06+01:00
30%razy729=218,70 729+218,70= 947,70
pocztkowo telewizor kosztowa 947 zl i 70 gr
:):P
2009-11-25T19:30:32+01:00
1)10/100 * 729 = 1/10 * 729 = 72.9 [zł]
729 - 72.9 = 656.1 [zł]
2)1/10 * 656.1 = 65.61 [zł]
656.1 - 65.61 = 590.49 [zł]
3)1/10 * 590.49 = 59.05 [zł]<w przybliżeniu>
590.49 - 59.05 = 531.44 [zł]